Stef Driessen is Sector Banker Leisure bij ABN AMRO. Samen met zijn 60 gespecialiseerde teamgenoten adviseert hij bedrijven in de Leisure, Travel & Hospitality. ‘De leukste sector, die het leven van zo veel mensen helpt verrijken.’ Over nieuwe verdienmodellen wisselt Stef graag met u van gedachten. Daarbij zet hij daar waar mogelijk zijn netwerk in, om u verder te helpen. Stef werkte eerder in de supply chain van Heineken Afrika. Daarna deed hij ervaring op als bijzonder beheer bankier en als teamleider bij de zakenbank van ABN AMRO.
-
column, Het belang van menselijk contact in de reisbranche
-
publicatie, Verloop personeel kost horeca jaarlijks 1,4 miljard
-
nieuws, Headlines | Dagje uit duurder maar exploitant wordt niet rijker
-
column, Het einde van het dagticket komt in zicht. Gelukkig maar!
-
publicatie, Opleving campings biedt investeringskansen
-
nieuws, Spar University en Too Good To Go winnaars ABN AMRO Future Food Award
-
publicatie, Halvering van voedselverspilling in 2030. Hoe dan?
-
column, Horecaondernemers paaien personeel met interactief leren en feedback apps
-
column, Attractieparken met aanbod op maat verleiden de ongrijpbare millennial
-
nieuws, Headlines | Bezorgplatform boert beter dan maaltijdbezorger
-
column, Brandend zand berooft je bijna van ‘t verstand
-
publicatie, Groen is poen
-
column, Bied je museumbezoeker een Augmented Reality-ervaring
-
column, Hoteldebotel van directe boekingen
-
column, De circulaire economie versnellen
-
column, Wie zijn de genomineerden voor de ABN AMRO Circular Food Award?
-
publicatie, Musea: kans op verhogen omzet uit eten en drinken
-
publicatie, Zet maatschappelijke onvrede een rem op toerisme?
-
column, ‘Voice’ zet de toon bij hotelovernachtingen
-
publicatie, Circular Food Award 2018 Inschrijving geopend!
-
publicatie, Vijftig tinten grijs op reis
-
publicatie, Hotel market breaks records, but caution advised
-
publicatie, Maaltijdbezorging nog nooit zo populair
-
publicatie, Nieuwe realiteit in food biedt volop kansen
-
column, Anticiperen op de macht van 'super-OTA' Google
-
publicatie, Slim inspelen op circulaire economie levert hotels 37 miljoen euro op
-
publicatie, Internationale consument vindt weg naar Nederlandse attractieparken
-
column, Robots in de keuken: zo groeien Nederlandse restaurateurs nog sneller!
-
column, Belevingseconomie biedt vrijetijdssector circulaire kansen
-
column, Esther Croes, projectleider Quiet Community: ‘Ons motto is halen, brengen en delen!’
-
column, Een ‘digitale rode loper’ voor een duurzame groei van het toerisme
-
column, De belofte van blockchain voor de reisbranche
-
column, Verleiden met persoonlijke reviews
-
column, Meer winst dankzij extra's voor de gast
-
publicatie, Aanbod op maat kan groei ledenaantal en inkomsten sportclubs versnellen
-
column, Relatiemanagers zoeken de ondernemer achter de cijfers
-
column, A la carte pricing wordt de norm in de sport!
-
column, Vertrouwen groeisector creatieve industrie neemt toe
-
column, Inspireren met augmented reality
-
publicatie, Foodrevolutie daagt uit tot innovatie
-
publicatie, De positieve economische impact van op reis gaan naar het buitenland
-
column, Geavanceerde gezichtsherkenning is allang geen science fiction meer
-
column, Bezoek musea en podia groeit, middelen nemen af
-
column, De chatbot helpt reizigers snel op weg!
-
column, Scoren met loyaliteit in de horeca
-
column, Met geo-targeting naar de juiste boodschap op het juiste moment!
-
column, Instant messaging apps: in het hart van de mobiele consument
-
column, Smartphones, het nieuwe epicentrum van uw dienstverlening
-
publicatie, Maaltijdbezorging: een groeimarkt vol kansen
-
column, Vertrouwen musea voor de eerste jaarhelft opnieuw groot. Uitdagingen bij optimaliseren collectie.
-
column, Van mobiele data naar een betere én veiligere gastervaring
-
column, Sportstadions als levend experiment voor wereld van de toekomst
-
column, Design Your Future
-
column, Virtual Reality nieuwe realiteit toeristische sector
-
column, Musea optimistisch over komend halfjaar, maar maken zich zorgen over secundaire inkomsten
-
column, Digitaal verleiden keiharde noodzaak verblijfsrecreatie
-
publicatie, Nederlandse consument kiest nieuwe plekken om eten en drinken te kopen
-
column, De race om data
-
column, Dankzij data zit je beter in de wedstrijd!
-
column, Contactloos betalen verandert Starbucks in e-commerce partij
-
column, De voordelen van contactloos en digitaal betalen
-
publicatie, Personalised services are transforming the Leisure industry
-
column, Een nieuw business model? Dat ontwerp je tegenwoordig!
-
column, Nederland en haar dancefestivals
-
column, De wijnmarkt in Nederland: trends en cijfers, kansen voor de horeca
-
column, Verdienen aan een slimme energiehuishouding
-
column, Update Leisure – Electronic Dance Music
-
column, Personalisering cruciaal voor de sector Leisure
-
column, Gepersonaliseerde dienstverlening transformeert Leisure, Travel & Hospitality-branche
-
column, Podiumkunsten stimuleren kaartverkoop met inzet doelgroepmarketing en prijsstratgieën
-
column, Digitalisering kan musea helpen bereik en inkomsten te vergroten
-
column, De toekomst van travel: personalisering op industriële schaal
-
column, Uber zet bestaande verhoudingen op zijn kop
-
column, Dynamic pricing: de toekomst van tickets
-
Video-impressie seminar 'Van Big Data naar Hogere Bezettingsgraden’
-
column, Van Big Data naar Hogere Bezettingsgraden
-
column, Nederlandse dance-industrie geïnspireerd door big-data
-
column, Welkom in uw gepersonaliseerde pretparkervaring
-
column, Mevrouw, uw bier is te duur
-
column, Winstgevender door ketentransparantie